Jobbig dator :(

Min dator har varit väldigt dålig den senaste tiden och det har bara blivit värre, så idag har jag och Tobias installerat om den. Funkar fortfarande inte som den ska, får se om den ens kommer fungera igen :( Hatar verkligen datorkrångel! 
 
Skriver inlägget med mobilen nu så får bli en gammal bild idag som jag hade på den. Imorgon ska vi på bröllop, fast inte som fotograf denna gången :p 
 

har du en apple-produkt så förstår jag att den är "trasig", det är ju liksom meningen att deras saker ska pajja..
annars.. synd! hoppas det ordnar sig!

Svar: Hehe nej, har inga apple-produkter, gillar inte dom. Får se om den går att fixa, verkar inte som det just nu iaf, men hoppas.
Johanna Fåglund

Datakrångel eller sega datorer verkligen inte kul!

Svar: Nej, verkligen inte! ;/
Johanna Fåglund

Hoppas det löser sig med datorn, finns inge jobbigare när datorn bråkar!

Svar: Ja, de har löst sig nu och den funkar bra :))
Johanna Fåglund

...Är det här Ramhultafallet vid Lygnern?
Haha alltså, jag hittade hit av en slump och stannade till vid bilden och blev helt "...Hjälp där tror jag att jag har varit mängder av gånger??? Det ser sjukt bekant ut??"
Haha imponerande sammanträffande i så fall.

Du är grym på att fota btw. :)

Svar: Jaa, det är Ramhultafallet! Haha vad roligt! Det är verkligen fint där. Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: