Fungerande dator igen :))

Nu äntligen fungerar min dator igen! Och den är mycket snabbare än innan så det är väldigt härligt. Ibland kunde jag knappt redigera för datorn var så seg, men nu slipper jag sånt :)) Nu ska man bara få installerat alla program som man behöver. Kommit en liten bit på vägen iaf. 
Fixade ihop ett kollage lite snabbt på några bilder jag har fotat nu i sommar. 
 

Du är så duktig verkligen och jag älskar dina bilder! :)

Jag har en fråga, du får så bra kvalité på dina bilder när du lägger upp dom här på blogg.se, hur ska man göra för att få bästa kvalitén?
För när jag laddar upp mina bilder så känns det som att kvalitén totalt förstörs och det är så tråkigt.
På datorn är bilderna jätte bra kvalité men så fort man ska lägga upp dom så förstörs dom. Jag fotar med Canon 6d och har även Adobe Lightroom 5 som jag redigerar i. Tacksam för svar :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D Gör såhär att när du är klar med bilden, förminska den då till den storleken du lägger upp den i på bloggen. Lägg på lite extra skärpa och spara (spara för webben om det går i LR). Det är så jag gör, fast i photoshop :))
Johanna Fåglund

Å va skönt :) de kanske var länge sedan du formaterade då lr? Gött å va back on track igen :)

Svar: Jaa, det var rätt längesen så det behövdes verkligen :p Bara att den först inte funkade riktigt efter att vi formaterade om den första gången, men nu är den bra igen som tur är :))
Johanna Fåglund

wow, underbara bilder:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vart fotar du dina vatenfallsbilder? Så himla fina är dem :)

Svar: Tack! Det är på olika ställen. Det som är på bilden här uppe är från vargön, sen finns det ett jättefint som heter ramhultafallet som jag varit vid några gånger som ligger en bit ifrån kungsbacka.
Johanna Fåglund

Åhh vad fina bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Grymt snyggt collage! :D Kram

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow vilket underbart vackert kollage! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: