Från min balkong

Igår kväll satt jag och kollade på serie. Det regnade ute och helt plötsligt tittade solen fram medan det fortfarande regnade, så jag gick ut på balkongen för att kolla om man kunde se regnbågen härifrån och det kunde man. Den var väldigt tydlig i färgerna, men jag kunde inte se en så stor del av den för den var mer på andra sidan huset. Men det gjorde ingenting eftersom det var mycket finare vid solen just då. Det lyste upp så fint och man såg hur det regnade uppe vid molnen. Såhär såg det ut i några minuter innan allt blev grått igen som det var innan. Är väldigt glad över att vi har en sån här utsikt nu :)) 
 
Mer än såhär såg jag inte av regnbågen, men det var alltid något :p
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

ha en super bra dag :D!

Svar: Detsamma :p
Johanna Fåglund

Men så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder alltså <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow! <3

Svar: :))
Johanna Fåglund

allts din header... wow!!! sjukt fin :)

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Åh så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Supersnygga!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fint =)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt magiska bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

ÅHHHHHHH!!!

Svar: :))
Johanna Fåglund

wow, vilka bilder:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: