Fint ljus ikväll

Jag och Tobias tog en promenad i änggårdsbergen nu ikväll. Det var väldigt fint ljus med massa solstrålar när solen höll på att gå ner. Känns inte alls som sommar längre, blåser ju typ storm ute. Hoppas att det ändå kan komma lite sommarvärme tillbaka innan den tar slut helt. Även om jag gillar hösten och alla färger så tycker jag att den kan vänta en stund till :p

 

Det bor två svampar utanför mitt hus som jag tyckte skulle få vara med på bild. Percis då kom solen fram också och gav ett fint ljus :)) 
 
Älskar sånt här! 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 / Tamron 90mm 2.8 macro

Va fint att de solstrålarna kom :)

Svar: Ja, tyckte jag också:))
Johanna Fåglund

Galet fint ljus!

Svar: Ja, det var det verkligen! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: