Butterflies

Idag tog jag en lång promenad med min kamera. Gick först upp till änggårdsbergen, sen igenom till botaniska och efter det gick jag cykel/gångbanan hem igen, blev nästan en mil. Det blev inte så många bilder förutom vid en buske i botaniska där det var massa fina fjärilar. Där stannade jag en stund och fotade. Så här är några av bilderna jag tog :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Riktigt fina och coola foton :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

åh vad härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh fina! Speciellt bilderna på de bruna.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Bilderna som du har tagit på fjärilarna är riktigt bra! :)

Önskar dig en fin dag! Kram

Svar: Tack så mycket! :)),
Johanna Fåglund

Otroligt vackra bilder! :) Kram

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättevackra foton. Dom ser nästan lite läskiga ut i närbild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

visst e dom fantastiska? så vackra och olika varandra :) Jag gillar dina fjärilsfoton :)

Svar: Ja, fjärilar är jättefina. Tack! :))
Johanna Fåglund

Super fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vackra bilder:D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder, den sista var jätteläcker :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackra!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: