Dåligt med uppdatering

Det har inte blivit så mycket uppdatering här på bloggen dom senaste dagarna, men så blir det ibland. Har inte tagit några nya bilder på ett tag nu, men förhoppningsvis blir det bättre väder i helgen så man kan fota lite :)) Börjar bli mer och mer grönt ute nu, så himla härligt! 
Så länge lägger jag upp en av mina favoritbilder från i somras. Hoppas att det kommer lite fler sånna här tillfällen denna sommaren också. Det är verkligen en jättehäftig känsla när man fångar en blixt på bild. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Den här bilden som du fotade då är ju så amazing. Hoppas du kommer ihåg mina rader om denna bild just då =)
Hoppas på mer naturligt dunder för du är så otroligt duktig att fånga det svåra från naturens kraft.
/Wiilow

Svar: Tack! Det gör jag faktiskt :p Det hoppas jag med på!
Johanna Fåglund

Fin bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow fantastisk! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Oj! Jättefräck bild :-) Vilken lycka att fånga den på bild!

Svar: Tack! :D Ja, verkligen!
Johanna Fåglund

sjukt cool bild! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilken cool bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Häftig bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så otroligt tuff bild! Hoppas jag kan prova på att fota blixtar någon gång :)

Svar: Tack! :)) Man får passa på när det kommer sånna här tillfällen, tyvärr är inte det så ofta.
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Fruktansvärt coolt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: