Som en solnedgång, fast med månen

Jag kom till Tobias vid 21.30 i fredags. Då var det mörkt och sjärnklart ute, så vi bestämde oss för att fota lite stjärnor. Ungefär en timma senare åkte vi till vårat gamla vanliga ställe vid kvarnen. Det var halvmåne, så den lyste inte allt för starkt för att kunna se massa stjärnor och vintergatan som gick precis ovanför oss. Månen var rätt långt ner på himlen och var helt orange och efter en stund började den försvinna bakom horisonten i dimman och det såg ut som solnedgång. Väldigt häftigt var det! 
Kom hem idag och har bara hunnit redigera en bild som jag tänkte lägga upp nu. Har ju sagt att jag ska skriva ett inlägg om hur jag fotar stjärnorna. Ska försöka hinna göra det imorgon :)) 
 
Nikon D800 med Nikon 16-35mm 

wow så fin bild :D

OJ, vilken fin bild! Vad duktig du är!!

Häftigt! Ser fram emot inlägget om hur man fotar stjärnor, är sugen på att prova själv :)

Alltså dina bilder. Jag dör! Alltid så perfekta!

Åh, vilken vacker bild, du är verkligen jätteduktig på att fotografera!

men gud vad fint!

Vackert!

Oj, så vackert !

Åh fiiint!

johanna

åh så himla magiskt !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Grymt snygg bild!!!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: