Några bilder

Redigerade några bilder från när jag var ute och gick för några dagar sen. Fastnade vid dom där trollsländorna igen. Satte mig ner och väntade på att dom skulle flyga närmare. Den ena verkade rätt nyfiken för den flög till mig flera gånger och typ tittade på mig, lite för nära flög den ibland :p Men några bilder fick jag iaf som blev rätt skarpa. 
Ikväll ska jag åka till Tobias och vara där över helgen. Får se om jag uppdaterar något här under tiden, men kommer säkert upp något på instagram iaf (stargirlphoto). 
 
Fick många frågor om hur jag fotat mina stjärnbilder, så tänkte att jag gör ett inlägg om det efter helgen när jag kommit hem. Ska bli stjärnklart ikväll, så hoppas man kan fota lite då när man ändå ska ut till landet :)) 
 
Den här ekorren var läskig ;o Jag gick runt trädet för att få en bättre vinkel och den följde mig med denna blicken hela tiden. Såg massa ekorrar på detta stället, men hade inte mitt tele med mig, så tog bara några bilder snabbt med macrot. 
 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro

Så otroligt fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Coolt! Hur fångar du dom flygande? :o

Svar: Tack :)) Man får vara snabb när dom står stilla i luften :p
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Fantastiska bilder & snygg blogg!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Åh vilkar härliga bilder! Sländor är verkligen inte det lättaste att fota hehe, men som sagt de stannar ju till då och då. :)

Svar: Tack! :)) Hehe jaa, man får vara lite snabb :p
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Jätte fint kort på ekorren!
Och åh va söt den va! Ser nästan lite tecknad ut:D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

hur lyckas du få fokus på dom ? :p

Svar: Dom står ju still ibland i luten, då får man vara snabb att fota dom :P
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Jag blir så impad av dej och dina bilder.
Ekorrar är så söta, har alltid gillat dom.
Bilderna på trollsländorna är så bra, förstår inte hur du lyckas få sån bra fokus för dom är ju så snabba.

Svar: Tack så mycket! :)) Dom står ju still ibland i luften, då får man vara snabb och fota dom :p
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Kanonfina bilder som alltid !

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

shit vad fina bilder, allihopa!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Åhh, jätte fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Ikväll utses "Veckans Blogg" och Vinnarna publiceras ikväll, så håll utkik! :D P.S Om du inte är en av de vinnande bloggarna så deppa inte över det, va med i en ny omgång istället som jag startar lite senare ikväll!! :) Kram! ♥

Haha vad söt den var på närmre håll

Svar: Hehe ja :p
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Hejsan! Du vann i en blogg som jag följer, när jag skulle gå in och titta på din blogg så helt chokad av vilka underbara inlägg och bilder. Bra och fiin blogg som jag kommer fortsätta följa ♥ Om du vill kan du kolla in min blogg :D

Anonym

Riktigt fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Riktigt snygga å fina bilder :)

hur lyckades du få så bra bild på de snabba trollsländorna? :)

Svar: Dom står ju still ibland i luften och då får man vara snabb :p
Johanna Fåglund

sv; oj, har försökt, men aldrig lyckats fånga dom så bra!
Bra jobbat! :)

Svar: Dom här flög runt på samma ställe också så kunde göra flera försök. Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: