Lite ekorrar och så..

Var ute på en promenad med Tobias förut. Hade regnat massa innan, men när vi gick var det väldigt härligt väder och solen kom fram lite också. Var fortfarande massa ekorrar på samma ställe som sist som sprang runt och hoppade mellan träden, men hade inte med mig mitt tele denna gången heller. Hade bara 50mm med mig eftersom jag inte ville släpa på en tung väska, har så ont i axlarna efter att jag ofta bär på tunga väskor. Svårt med 50mm när dom inte är så nära, men fick två bilder iaf :)) 
 
Nikon D800 med Nikon 50mm 1.4 

Aww, så söta! Och fina bilder!

Verkligen jättejättefina foton!! :)

Nämen så söta! Fint att du lyckades fånga dom :)
Resten av bilderna är vackra också!

Kul att du ändå lyckades fånga ekorrarna med ditt 50mm! Superfina bilder :)

Åh, så himla fina bilder! :D

men jisses vad söt.

Gud så fina bilder!! :)

Grym fina bilder <3

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Men ååh, du är så himla duktig! <3
Jag tänkte på en sak; har du bloglovin´ eller något så man kan följa din blogg? ^^

Svar: Taack :)) Ja, det har jag, finns länk i min meny (när man är på startsidan).
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: