Ett år med min Nikon D800 :))

Idag fyller min Nikon D800 ett år! :)) Är verkligen glad att jag köpte den, är hur nöjd som helst! Har fotat mååånga bilder med den under året som gått så jag gjorde två kollage med några av mina favoriter. Blev ett med lite varmare färger och ett med mer kalla och mörkare. 
Har ni någon favorit av mina bilder? Någon av dom här under eller kanske någon annan? Hade varit lite kul att veta :p 
 
 
 

Bilden till höger på blixten är så cool!

Carro

Bilderna på åskovädret är ju bara för maffiga! Superhäftigt!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Den första bilden med blixten är sjukt vacker! Förstår inte hur du lyckas. :o

Isabella

Alla dina bilder är helt fantastiska! Me gillar snöflingan och bilden med höbalen på mest :)

Svar: Tack så mycket!! :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Alla dina bilder är fantastiskt fina så kan inte välja en, men av dessa tror jag att stjärnbilden på andra kollaget är min favorit.

Rebecca Wipp Ovin

Blixtrarna är sjukt härliga men min favorit är nog den allra sista bilden på molnen och vattnet. Så härlig!!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Den längst upp till höger, snöflingan och alla med blixtrar är faktiskt mina favoriter!

Alla bilderna är så fina! :D

Av dom här bilderna så gillar jag snöflingan mest, fattar inte hur man kan få så otroligt bra bilder på nåt så litet! Makro fattar jag ju, men inte resten. Haha.

Jag älskar alla bilder du tar, men den bilden längst upp till höger har varit min favorit sedan du la upp den för första gången :D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Alla bilder är så döfina och häftiga!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Har också 800:an. Älskar den !

Svar: Jaa :D Hur bra som helst!
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Åh herreud, det går inte att välja en favorit. ALLA dina bilder så så otroligt vackra!

Svar: Taack så mycket :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Älskar den högst upp till höger, dem 2 med blixten på och den längst ned till höger också ! :)

Lovisa

Kan inte du lägga ut samma bilder som i det här inlägget fast oredigerade? Det skulle vara kul att se!

Svar: Kanske kan göra det någon gång :p
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Alltså alla dina bilder är ju helt fantastiska, men mina favoriter är bild 5 på första kollaget, med solnedgången - helt underbar. Och bild 2 på andra kollaget, den med blixten - älskar ljuset och färgen i molnet! :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: