Ekorren

Igår hade jag med mig mitt teleobjektiv när vi gick förbi ekorrarna som jag sett flera gånger i nu änggårdsbergen. Såg först en som inte satt bra med massa grenar i vägen. Tänkte att dom såklart skulle sitta dåligt nu när jag hade med mig rätt objektiv för en gångs skull, men när vi gick vidare hittade vi en till som satt bättre :)) 
 
Sen såg han mig ;o 
 
Han trodde att han kunde gömma sig :p 
 
Nikon D800 med Nikon 70-300mm 

Jättefina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Otroligt söta bilder:D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sandra

Men så söööt!! :D

Svar: Jaa!! :))
Johanna Fåglund

Så himla söt :-)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Hahaha, underbara bilder! Och superbra fotade dessutom ;)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Aww, så söt! Älskar ekorrar!

Svar: Ja, dom är söta :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! Var själv i Ängårdsbergen nyss, men har inte sett några ekorrar där. Men det kanske är långt in i skogen du promenerar? Brukar starta viid Lilla änggården å gå uppåt rundan förbi sjön och senare grinden vid botaniska och så ner vid Lilla änggården igen. Är det någon annan väg du går på?

Svar: Tack! :)) Hmm hur ska man förklara :p Jag går på vägen hela tiden och dom är i träden precis bredvid. Om man svänger höger när man kommer fram till sjön efter att man kommit från grinden i botaniska och bara följer vägen en bit ska dom finnas där. Finns en stor sten och en bänk där också. Dom sitter i träd med stora blad som på bilderna i inlägget, men också i granarna ibland. Jag kan tyvärr inte förklara bättre :p Man kan höra dom när dom äter, så man kan vara lite uppmärksam.
Johanna Fåglund

Grymma bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

så fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder! :') Älskar ekorrar ^^

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men fy vad fina bilder och så söt ^_^

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Aaw så söt ^^

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Men vilken söt!!

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

ÄLSKAR mitten bilden!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

SÅ söt!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

haha jäklar den bilden när hen kollar på dig var ju för söt! ^.^

Svar: Haha tack :P
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hahahah nej, fan va söt! :D

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Nej men haha! Vilken charmig liten.

Svar: Haha jaa :))
Johanna Fåglund

Så underbara bilder på dina söta korrar!! Oj, vad avis jag blir nu! Mittenbilden är ju helt ljuvlig!! Och den sista...njae...det gick kanske inte såå bra att gömma sig men bilden blev supersöt! :O))

Nydelige bilder av en søt liten skapning :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: