The Pengiun Challenge - Svartvitt

Jag blev frågad om jag ville vara med på en liten smink-utmaning som kallas "The Pengiun Challenge". Det lät ju roligt, så det ville jag och idag har jag gjort första sminkningen av tre. Denna skulle bara göras i svartvitt och det var rätt svårt faktiskt :p Jag gjorde en med inspiration från 60-talet. Blev lite ojämnt och sådär, men ändå helt okej med tanke på att mitt ena öga rann och det vita i ögonvrån försvann hela tiden och efter ett tag förstördes hela eyelinern under av mitt dumma öga, men som tur var hade jag hunnit ta några bilder precis innan.
 
Kolla även in hur dom andra gjort:
Confusion Bay
Madam Noire
ComaHeart
 
Har använt: 
Make up store - Microshadow White 
Make up store - Microshadow Pollution 
Make up store - Cake eyeliner Black
Make up store - Eyepencil Black 
Rinhestones från Ebay 

Nej vad snyggt :)

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt snyggt!!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jättefint!! :-)

Du vill inte göra en halloween-sminkning?
Jag ska vara en shedevil och har totalt tappat inspiration!!

MVH Kristina

Svar: Tack :)) Om jag har tid till det kanske jag kan göra en. Har en annan halloween-makeup som jag behöver öva på också :p
Johanna Fåglund

Det var fasen klurigt med svart och vitt! Satt med så många idéer och skisser, men ingenting gick liksom att få som man ville haha'! Det verkar gå lite trögt för de andra dock, får se hur det här går.. ;P
Det var tjusigt iaf!

Svar: Haha ja, verkligen. Detta var min andra sminkning jag gjorde, den första blev inte alls bra :p Ja, hoppas att några fler lägger upp också snart.
Johanna Fåglund

Jättesnyggt!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så coolt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: