Lite fler höstfärger

Har redigerat några fler bilder som jag fotade igår. Det är ju så fint med alla färger ute just nu!
Känner mig sjuk idag, inte roligt! Får hoppas att det försvinner och inte blir värre.  
 
När jag åkte dit var himlen helt blå, men sen blev det helt grått istället ;o Lite synd..  
 
Tyckte mina skor var fina mot dom gula löven :)) 

Fantastiskt fina bilder! :3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder. Hösten är verkligen vacker! :)

Svar: Tack :)) Ja, verkligen!
Johanna Fåglund

Älskar din blogg och dina bilder, du är en stor förebild!
Vart har du köpt skorna? Ascoola :)

Svar: Åh, tack så mycket :)) Skorna är från Eurosko.
Johanna Fåglund

Vilka fina höst bilder du har tagit! På vissa bilder får du också ett väldigt fint ljus också ! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Underbara höst & fina bilder !

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vad fina bilder!! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Oh vad roligt! :D Ska se vilka som blir med bara, sedan får vi försöka bestämma en dag tillsammans, och om man vill länka andra så får man det! Jag tänkte försöka ta med alla i mina inlägg iaf :>
Jag tror vi är typ 6 st nu, haha. Några har inte svarat, så antar att de inte vill vara med, och jag är lite obekväm med att fråga runt sådär helt random. Fast det kanske är ett okej antal iaf? Tänkte om vi skulle starta nästa vecka kanske?

Ja precis, samma dag är planen!
Ska babbla lite med de andra under veckan sedan så återkommer jag med en dag och vilka som är med också :D

härliga bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

ååh vad jag vill ha din kamera och dina kunnigheter, så jävla duktig!

Svar: Tack :)) Men det är bara att öva så lär man sig :p
Johanna Fåglund

Nydelige bilder av nydelige høsten :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: