Kollage - Grönt

Igår gjorde jag ett kollage med bilder i grönt. Tänkte det kunde vara lite kul att göra sånna kollage i olika färger :))
Så det kommer jag lägga upp när jag inte har några andra bilder, inte har tid att redigera några nya eller om jag bara känner för det :p  
Klicka på bilden för att se den större.. 
 
 
 

Har du använt stjärnfilter på bilden med vattendropparna på grenen? Underbara bilder, kan behövas nu när det börjar bli grått och mörkt :)

Svar: Ja, det har jag :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt underbara bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

sjukt fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Väldigt vackert och det ser så fräscht ut :-) Kram

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Älskar alla dem 3 i mitten ! Var verkligen något extra med dem :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fint! Förgätmigejbilden är helt fantastisk! Den vill jag se större! :)

Svar: Tack! Ska lägga upp den större då :))
Johanna Fåglund

Jättehärliga bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Kjempefint collage :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så sjukt vackra bilder!!!!!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Såå fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: