I staketet

En helbild på en av bilderna jag la upp i mitt kollage för någon dag sen. Var en som ville se den större :)) Fotade den sommaren 2010 ute i trädgården. Är nog en av dom bilderna jag fotat i trädgården som jag tycker mest om.
Ska snart åka och fylla i mina slingor och göra något åt min sidecut som ser lite knäpp ut just nu eftersom jag sparar ut den. Får se om det kommer någon bild sen kanske :p 
 
Nikon D80 med Tamron 90mm 2.8 macro 

Vad fin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Kanonfin bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, vilken fin bild! Cool idé! :) Kram

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vacker bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fint! Gillar alltid blandning mellan hårt & mjukt :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Grymt fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Nydelig :D Elsker de sterke fargene!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Det var ju jag! :) Tack snälla för det! Den är så läcker som jag trodde att den var när jag såg den i kollaget! Sånt enkelhet och så fint djup i färgerna! Riktigt läcker!!

Svar: Hehe ja, det var det :)) Tack så mycket! Är väldigt nöjd med den själv, så det var kul med en anledning till att lägga upp den igen :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: