Grattis Tom och Giovanna

Ville göra ett inlägg och säga grattis till Tom och Giovanna Fletcher som ska ha en bebis! Tom är en av sångarna/gitarristerna i McFly som har varit mitt favoritband ända sen 2005, (mitt bloggnamn kommer även från en av deras låtar, Stargirl). Ni som inte hört dom borde lyssna på några låtar, såå bra! 
Gjorde ett kollage med bilder på Tom som jag tog på en av McFly-konserterna jag varit på. 
 
Tom Fletcher, Radioactive tour 2008 i London.  
 
I denna söta videon berättar dom att dom ska ha en bebis :)) 
 
När jag ändå håller på vill jag tipsa om McFly's nya låt "Love is on the radio". Längtar såå mycket tills deras nya album kommer! :)) 
 
Om det finns någon som läser min blogg som gillar McFly, vilken är eran favoritlåt? För mig varierar det lite, men The heart never lies är en av dom bästa låtarna som finns! 
 

De var mitt favoritband när jag var yngre, lyssnade på de jämt och ständigt! Tyvärr gör jag inte det lika ofta längre... Favoritlåten är i alla fall All about You!

Svar: Synd att du inte lyssnar lika mycket nu :p Åh, den är bra den! :))
Johanna Fåglund

The heart never lies är sååå fin!
McFly har många bra låtar. Dom var en stor favorit hos mig för några år sedan.

Svar: Jaa, det är den :)) Åh, kul!
Johanna Fåglund

jag älskade mcfly innan, när jag var 13-14. Min favoritlåt var alltid sorry's not good enough. Gillar det nya soundet faktiskt.

Svar: Jag har älskat dom sen jag var 15 och nu är jag snart 24 :p Jag gillar också det nya soundet, bra att dom kom ifrån det dom hade på Above the noise, tyckte inte om det lika mycket som allt annat dom gjort :p
Johanna Fåglund

Trist att manga svenskar verkar ha slutat lyssna pa dem da de bara blir battre och battre tillsammans. Jag tog hand om deras officiella hemsida at dem i manga ar och jag och Harry bor fortfarande grannar. Mysigaste ganget nagonsin och ar sa tacksam for att de finns. Tom och Gi kommer bli helt underbara foraldrar.

Åh jag är så sjukt glad för deras skull, finaste paret liksom + en bebis!
Favoritlåtar varierar ju hela tiden men annars är ju star girl, love is easy och no worries alltid "säkra kort", haha. :) Sen är ju deras nya heeeelt amazing!!

Svar: Jaa, dom kommer bli jättebra föräldrar! Aa, dom är bra och den nya också. Har du hört Dougie's version av den, riktigt bra den med :D
Johanna Fåglund

TRANSYLVANIA! Hahaha okej alla är bra på sitt sätt men det är den som ligger mig varmast om hjärtat. Haha kolla din Facebook hur dum jag kände mig när jag fick reda på detta! :P

Svar: Ja, en av mina favoriter också! Men håller med alla är bra, fast finns dom som man känner lite mer för :p Haha läste precis.
Johanna Fåglund

Jag började gråta när jag såg videon på youtube. Haha! Vad så oförberedd på det,men blev såå glad !

Svar: Haha jag med! Fast jag kände på mig att detta skulle komma snart :p
Johanna Fåglund

Men guud vilken söt video! 'Too close for comfort' har varit en favorit i flera år nu. :)

Svar: Jaa! Okej :))
Johanna Fåglund

Håller med dig om The heart never lies, så mäktig!! Sedan är Walk in the sun en favorit nu med, och så Star Girl samt 5 colours in her hair är alltid härliga! :)

Svar: Hehe jag hade egentligen kunnat skriva upp massa av deras låtar, men ska det bara vara en så fick det bli thnl. Alla dom som du skrev är ju så bra också! Har du hört Dougies version av den nya låten? Himla bra är den :))
Johanna Fåglund

Är SÅÅ glad för deras skull, dom ser så lyckliga ut och tror de kommer bli jättebra föräldrar!! :D
Favortlåt... jadu, det är ju så svårt att välja!! Love Is Easy, POV, The Heart Never Lies, That's The Truth är bara några av dom XD

Svar: Jag med :D Jaa, det kommer dom! Hehe det är väldigt svårt att välja bara en låt :p
Johanna Fåglund

sv: nej har inte hört den! måste lyssna!

Svar: Ja, det måste du :))
Johanna Fåglund

Och det är tack vare dig som jag och Alma blev helt fast i dom också!! Det var när du skrev om deras bok som vi kollade upp dom, nu går det inte en dag utan att jag lyssnar på minst en av deras låtar. Min favorit är No Worries! Typiska fredagslåten påväg hem från skolan :)

Svar: Det är kul att ni började gilla dom så mycket! :)) No Worries är en av mina favoriter också :p
Johanna Fåglund

Josse

Jag älskar Mcfly. Såg dem första gången i filmen Just My Luck, och började lyssna på dem. Helt i min musiksmak med. The heart never lies, too close for comfort och love is easy är 3 favoriter :)

Svar: Vad roligt :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: