Göteborg

När jag gjorde om min hemsida redigerade jag om flera av mina gamla bilder. Här är en som jag fotade för 4 år sedan som jag blev nöjd med. Har gjort flera redigeringar på denna innan, fast jag tycker inte att någon av dom är bra längre, men nu när jag redigerade om den blev jag nöjd med den igen :)) (Finns två redigeringar på den från tidigare i min hdr-kategori, den första är ju bara pinsam haha ;o)
 
Nikon D80 med Nikon 18-135mm 

jättefin bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Är du medlem på 500px?

Svar: Nej, det är jag inte :p
Johanna Fåglund

I love it!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

snyggt gjort!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbart vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jättefin. Bir sugen på att ge mig på en HDR redigering själv :)

Svar: Tack :)) Gör det!
Johanna Fåglund

så jäkla snyggt!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Mycket Vackert!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Hej! Jag driver en av Sveriges största konstblogg och vill jätte gärna bli fotograferad av dig! Jag bor 15 minuter utanför Göteborg (Ale)

Kicka mail till mig: [email protected]
Så skriver jag mer, när, vart , och vad du får...

Åhh mitt älskade Göteborg!! :(

Svar: :))
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild! Älskar dina foton :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Asså vart hittar du dina underbara miljöer?! :o Tycker mest att det är skittrista miljöer där jag bor, inte alls sådär fina som på dina bilder :D

Svar: Hehe detta är ju mitt i göteborg, men man får bara gå runt lite på olika ställen och fota. Ibland kan man få det finare på bild än vad det egentligen är med rätt ljus, inställningar och redigering :))
Johanna Fåglund

Galet snygg bild:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: