Fruset

Inte världens bästa väder ute just nu så jag har inga nya bilder. Lägger upp två bilder som jag fotade hösten 2009 bara för det. Jag frös in ett löv och fotade och ett tag senare gjorde jag samma sak med en ros. Tänkt flera gånger att jag ska testa detta igen, men använda en större låda så att hela lövet får plats (eller ha ett mindre löv :P), men det har inte blivit av. Får bli en annan gång.. 
 
 

Vilka underbara bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

coola Bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Heelt underbara bilder...!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men gud så häftigt. Älskar den med rosen!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så häftigt!!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vad fint! Hur fick du rosen att inte flyta upp?

Svar: Tack :)) Hmm.. Jag vet inte om jag gjorde något speciellt, la in den i en rätt låg matlåda med lock på :p
Johanna Fåglund

Coolt! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vad trevliga bilder

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Häftig idé! Jag har haft en ros i frysen några månader, funderar på att äntligen ta ut den och fotografera nu och sedan testa din idé med att lägga den i vatten och frysa in, ser riktigt häftigt ut. :)

Svar: Ja, testa det :))
Johanna Fåglund

Åh mycket coola bilder! =)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men nej vad snyggt! Det här måste jag helt klart testa i vinter :)

Svar: Tack :)) Gör det!
Johanna Fåglund

Så fina bilder :) och älskar tigern i headern :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Men gu så fint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Supervackra bilder! :) Kram

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ah ok, trodde du stoppat den i en hink med vatten som du sen vänt upp och ned på när det frusit?

Svar: Det hade inte fått plats i frysen :P Men det kan ju vara en idé också om man får fast rosen på något sätt. Jag hade en rätt tunn isbit med rosen inuti.
Johanna Fåglund

Ah ok, nej tänkte utomhus i hink, men är ju förstås inte kallt än;-)

Svar: Nää, men det kan man testa på vintern isf om man orkar vänta så länge :p
Johanna Fåglund

så coola bilder!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så coolt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Kul idé! Riktigt fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Älskar bloggen, skitsnyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: