Autumn Makeup

Löven i några buskar vi har i trädgården är så fina just nu, så jag tog in några för att använda i en sminkning. Tycker att denna får passa in i mitt sminktema "blommor" som jag nu tänkte ändra till ett natur-tema istället så jag kan få lite fler sminkningar till det :)) 
Fotade innan jag satte dit löven också. 
 
Har använt:
Skuggor från 120-paletten
Make up store Microshadow - Pollution
Make up store Eyepencil - Black
Make up store Lipstick - Trust
Rhinestones från Panduro och Ebay 
 
 

Så snygg sminkning :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

coolt :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fina färger! Och snyggt med löv :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

åh! vilken fantastisk sminkning!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfint, verkligen!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gud vad fint! Du är så duktig! :)

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Snygg sminkning!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sjukt fin sminkning!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Såå snyggt :-)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: