Min D80 5år :))

Idag fyller min D80 5år! Haft den länge nu, men har nästan inte fotat med den på ett år nu sen jag köpte min D800. Men jag tänkte fira den med ett litet kollage (ja, ett kollage till :p) med några bilder jag har fotat med den under åren :)) 
Är hemma hos Tobias nu och ska vara här över helgen så jag gjorde kollaget lite snabbt bara.
Klicka på det för att se det större.. 
 
 
 

Läser din blogg dagligen och tycker majoriteten av dina bilder är helt klart magiska!
Keep up the good work :D

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Ska du sälja din kamera? Jag är ute en systemkamera nämligen .. :)

Svar: Nej, har den som reservkamera. Men finns bättre kameror nu än d80 som inte kostar allt för mycket :))
Johanna Fåglund

Helt fantastiska!
Jag kan sitta och titta hur länge som helst på dina bilder; och förundras över hur man kan vara så makalöst skicklig med kameran!!!

Svar: Åh, jättekul att höra! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Gillar bilden på fjärilen :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

vackra bilder :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Har absolut ingenting emot dina fina kollage! :D Visst går tiden fort... Det är fem år sedan jag köpte min första systemkamera^^ Har inte tänkt på det, förrän jag såg ditt inlägg!

Svar: Vad bra :)) Ja, tiden går jättefort, fast på något sätt känns det som att jag haft den ännu längre :p
Johanna Fåglund

åh vad fina bilder! du är otroligt duktig! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow helt utrolige bilder, du er så flink! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Helt otroligt vilka snygga bilder du tar!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Du är verkligen superduktig på att fota landskap tycker jag!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: