Mer droppar

Redigerade några fler droppbilder som jag tog för några dagar sen :)) Hade ingen aning hur det skulle bli med akvarellfärger (hade det hemma så jag bara testade lite), men det blev rätt häftigt när färgen i droppen började blandas ut med det andra vattnet :p 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 - Nikon Speedlight SB-600

Riktigt jäkla häftigt!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder.. Du är verkligen jätteduktig :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Häftig effekt, det kanske man skulle prova :)

Svar: Tack! Gör det :p
Johanna Fåglund

Jaaa ellerhur:D

wooooow vilka fräcka bilder, hur gör man sådana :)? ser pilligt ut:D

väldigt coola

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

men ojj, de ser så mycket mer avancerat ut:D as häftigt.
Du har fan den mest inspirerande foto bloggen jag någonsin vart inne på..:D

Utrolig stilig :D Herlige farger!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Oj shit vad fina!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vad fina bilder! Droppade du färgen i vatten eller i akvarellfärg!?

Svar: Tack! :D Började med vanligt vatten, sen blev det mer och mer färg i :p
Johanna Fåglund

Ja de är väl oftast så :) låt fantasin flöda ;)
Jag har noll inspiration förtillfälllet, sjukt bull. Är väldigt glad för att fotografera *folk som ställer upp som modell*. Men jag har flyttat ipp till Göteborg från skåne så känner typ inga människor. Vilket gör saken svårare :/ hur skaffar du inspo?

Skithäftigt!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh shit vad fint.. du är ju grym!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Coolt och inspirerande!!!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

men vad coolt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vad fina bilder! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så otroligt fint :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vilka häftiga bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jaaa ellerhur. Idag är de underbart väder, men väldigt kallt. Synd bara att jag jobbar till 23.00 ikväll:/ vad gör du idag då?:)

Wow helt fantastisk! Har aldri fått til det ordentlig når jeg har prøvd :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så sjukt coolt & snyggt !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gud så tufft! :o Detta måste jag försöka prova någon dag! Men måste fråga är det inte svårt att få skärpan på droppen?

Svar: Tack! :)) Hehe gör det. Ja, det var ganska svårt :p
Johanna Fåglund

Så himla Coola bilder! Jag lyckas knappt med att fota vatten för får aldrig till fokusen haha :p

Svar: Tack! :)) Man får fortsätta att försöka bara. Jag misslyckades med fokusen på många bilder också och den är inte helt rätt på alla bilderna här uppe heller :p
Johanna Fåglund

Alltså woooow!!! Jag blir så himla imponerad av dina bilder! 😍 :D

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: