Kollage - Lila

Känns som att det var längesen jag var ute och gick med kameran nu. Vädret har inte varit det bästa den senste tiden och det blir ju mörkt så tidigt nu så man hinner ju knappt ändå. Hoppas det blir ett bra tillfälle snart att gå ut fota lite, saknar det :)) 
Eftersom jag inte har några nya bilder gjorde jag ett till kollage, denna gången med bilder i lila nyanser :)) Vilken färg vill ni se nästa gång? 
 
 

otroligt vackra Bilder

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Shit vad fint :) Älska lila ^^

Svar: Tack :)) Ja, lila är fint.
Johanna Fåglund

Anonym

Silver vore coolt! :D

Svar: Silver blir nog svårt :p Tror inte att jag har 9 bilder som ser silvriga ut :P
Johanna Fåglund

Fantastiskt vackert :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Du tar så himla bra bilder! Tappar hakan varenda gång. Vad är det för objektiv du har använt?

Svar: Åh, tack så mycket :)) Har använt flera olika i detta kollaget, men här kan du se vilka objektiv jag har: http://stargirlphoto.blogg.se/2010/november/min-kamerautrustning.html
Johanna Fåglund

Såå fint! Älskar lila :=

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grymt fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ååh så vakkert :D Min favoritt farge ♥

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Anonym

Men du är ju SÅ duktig!
Man skulle gå kurs hos dej. Men först ska jag fixa mej ett nytt objektiv. En bra början de!

Svar: Tack :)) Haha tror inte att jag är så bra på att lära ut :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: