I solnedgången

Jag fotade lite i solnedgången förut, den var inte lika grå nu som sist. Var riktigt kallt och blåsigt nere vid vattnet, men jag stannade ändå rätt länge. Har bara redigerat en bild än så länge, får se om jag hinner fixa fler imorgon :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 

otroligt vackert!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

fint!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, så vackert! :) Kram

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

wooooooow vilken bild.

Hur mår du idag?:) Var i göteborg bor du:D? typ:D?

Riktigt vackert!! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Trivs du bra där:D?

Jag bor i Kortedala, ;) de är väl inget att hänga i julgranen.:P

Riktigt cool bild. :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Wow, vackert

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag dör vad fint du fotar!!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: