I mörkret

Fotade några bilder på Lisa med lite The Grudge-inspiration. Lite lagom till Halloween :)) The Grudge tycker jag är en av dom läskigaste filmerna jag sett :p 
En väldigt snabb fotografering blev det. Sminket tog mindre än 10 minuter och fotograferingen typ 15 :p Visste inte riktigt hur jag skulle göra med ljuset (var ju helt kolsvart), så jag använde min externa blixt och en minisoftbox på den riktad lite åt sidan. Ögonen är redigerade svarta. 
 
Nikon D800 med 50mm 1.4 och Nikon SB-600 

Fy, det ser bara FÖR otäckt ut... nu kommer jag få mardrömmar och inte våga vara i samma rum som min TV.

Svar: Haha ojdå.. Det var inte meningen (eller? :P)
Johanna Fåglund

Usch så obehagliga bilder! :P

Svar: Haha tack :P
Johanna Fåglund

Grymt coola bilder! :) Kram

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

oh gash, henne vill man inte möta en sen kväll...

är det scalera linser hon har?

Svar: Hehe nej, det vill man nog inte :p Nej, dom är redigerade.. Lite billigare så :p
Johanna Fåglund

cooolt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

åh vad fina bilder! vilken häftig känsla du fick i dem!!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Man hade någon blivit rätt så blött i byxan om man sett det där irl xD

Svar: Haha :P
Johanna Fåglund

Läskigt!

Svar: Hehe :D
Johanna Fåglund

Läskigt värre

Svar: Ja :P
Johanna Fåglund

Hua du lyckades jäkligt bra! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Läckert läskigt

Svar: Tack :P
Johanna Fåglund

uuuh läskigt!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Nej vad snyggt gjort!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

GU vilka otäcka ögon! Va roligt ni verkar ha det

Svar: Hehe ja, det var roligt :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: