Bio ikväll :))

Ikväll blir det bio med min älskling. Kollade på Hunger Games hemma igår och idag blir det Catching Fire. Gillar verkligen böckerna, så jag hoppas att denna filmen blir bra också, men det tror jag :)) Gillade speciellt andra halvan av denna boken. Tredje boken ska dom ju dela upp i två delar. Lite jobbigt egentligen när dom gör så (orkar inte vänta :P), men man får ju med mycket mer, så det är bra ändå. 
 
Kollade runt lite bland mina gamla bilder för att hitta någon att lägga upp idag. Fick bli denna :p 

Har hört att andra filmen är mycket bättre än första, så får hoppas att den lever upp mer till boken en första gjorde! :)

Svar: Den var väldigt bra! Tyckte att andra boken var lite seg första halvan typ, men det var inte filmen :)) Så det var ju en fördel :p
Johanna Fåglund

Älskar hungergames-böckerna :)

Svar: Ja, dom är så bra :D Och filmen var också det!
Johanna Fåglund

Superfin bild:D

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

jättefin bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vill också se den bion! Kanske tar och ser den till helgen jag å. ;)

Svar: Den var riktigt bra, så gör det! :))
Johanna Fåglund

Kjempefint bilde! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ska se den filmen på bio idag! Älskar böckerna, så vi får väl hoppas att filmen är lika bra :)

Svar: Kul! Jag tyckte att filmen var väldigt bra :))
Johanna Fåglund

Ja de hoppas jag också att jag ska. Hoppas de blir bra väder. Lite tråkigt när de inte är klart ute att fotografera:)

Grymt fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vacker bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag vill också se den. Har precis sett första och så blir man jätteförvånad när det finns en tvåa haha! Hade inte den blekaste om det.

Svar: Haha :)) Tur att du slapp vänta på andra filmen då :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: