Tre

Jag kom på att jag bara lagt upp två bilder från när jag var ute och fotade på kvällen för någon vecka sen. Så jag gick igenom bilderna igen och gjorde ett kollage med tre bilder. Älskar ljuset som var den kvällen! :))
Har fler bilder som jag blev nöjd med, men dom kommer upp på bloggen en annan gång.
 
Nikon D800 med 50mm 1.4

Vad fint!
ljuset är verkligen perfekt!

Gud så fina bilder! :)

Åh det är typ magiskt!

Vackert :)

Fina :)

Men guuud så vackert, vilket ljus!!

Skön sommarkänsla de ger!

Vackert !

Underbara bilder :)
Hoppas du får en bra dag kram.

den mittersta är min favorit :)

Åh vad fina bilder, älskar ljuset!

Åh, så vackert! :) Kram

Så vackert! Älskar bilden längst ut till höger!

Gud du tar så fina bilder så jag blir helt till mig varje gång jag går in och kollar igenom dina nya inlägg!:)

Vackert :)

Sjukt vackert! Sista bilden är nog min favorit, men alla är super fina! :)

Uhmahguurd, vilka underbara bilder! Jättevackert ljus på dem! :3

Jättefina kort!

sv: Ingen orsak,, det kom från hjärtat :D

vilka fina bilder! :)

Snyggt ljus!

Underbara bilder!

himla fina bilder!

Vakkert!! :D Nydelig lys og farger!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow, helt fantastiska bilder! Jag älskar ljuset, det lockar fram de rosa nyanserna så himla fint!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: