Testsminkning och ett sommarkollage

Idag har jag varit och gjort en testsminkning inför ett bröllop i sommar. Det är min gamla bästis Jennie från grundskolan som ska gifta sig. Blev glad när hon frågade om jag kunde sminka henne och fota bröllopet för vi har inte träffats på flera år. Så idag åkte jag till henne för att testa lite smink och vi kom fram till en jättefin sminkning i brunt och lite brons. Var roligt att träffas igen och det kändes på nåt sätt inte alls som att det var så längesedan vi sågs :P Stannade hela dagen och pratade massa :))
 
Har ingen bild på sminket (skrev upp vad använt ist) så här kommer ett litet sommarkollage från förra året som jag kanske lagt upp innan, men tycker det är fint så lägger upp det igen.
 

Underbart kollage !

Så himla härliga bilder! Vill bara ut och fota när jag ser dom. :) Kul med sminkning.

Blir alltid glad av dina fina bilder :)

Fina bilder :D

Sv: varsågod ^^

Vad roligt för dig! Det kommer bli så snyggt, både sminkningen och bilderna, helt övertygad :)

Svar: Ja, väldigt kul! Det hoppas jag att det kommer bli :P
Johanna Fåglund

Vad roligt med ett sådant uppdrag :-)
Och otroligt vackra bilder i kollaget!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: