Porträtt i det fina ljuset

För typ en vecka sen fotade jag och Lisa lite fler porträtt. Älskar att fota i det fina ljuset nu när det kommit lite blommor ute!
Dom förra bilderna som jag fotade på Lisa som jag skrev ett inlägg om reflexskärmar om finns på reflexskarm.se nu. Jag gjorde om den en del (lite bättre), men det är kul att den ligger där.
 
Tveka inte att höra av er om ni skulle vilja bli fotograferade av mig någon gång :)) Priser finns på min hemsida. www.johannafaglund.se
 
Lisa tog några bilder på mig också :P
Nikon D800 med 50mm 1.4

Vilka fina bilder! Har precis köpt ett likadant objektiv som du skrev att du använde fast till en canon. Jag får däremot inte sådär bra bilder. Eller jag kan inte få sådär långt avstånd :(

gud vad fina bilder, och underbart ljus!

Sv. Ja det går om någon annan tar bild på mig, men ska jag ta självporträtt med mitt stativ så får jag inte så långt avstånd för jag har ingen ir på min kamera så måste använda fjärrutlösare med sladd & sladden är enbart 60cm tror jag. Hehe.

Alltså dessa bilder... Wow, så sjuukt snygga!!

De översta bilderna i motljus tyckte jag var lite tråkiga. Det är pga jag inte är något större fan av motljusbilder, tycker de känns oskarpa (fast de kanske inte är det). De sista var jättefina med ljus o allt! Och kul att du var med på en bild å!
Gillar inte när andra fotar mig överhuvudtaget, men hade vi bott närmre så hade du varit en av få som jag hade velat gjort ett försök ;p

Svar: Hehe okej. Själv älskar jag motljusbilder och det är nog mina favoriter från den kvällen. Ja, du har rätt i att dom inte ser lika skarpa ut, men jag gillar dom ändå :)) Tack så mycket! Jag tycker om att vara både framför och bakom kameran, fast mest bakom :P
Johanna Fåglund

verkligen fina bilder!

Härligt ljus i bilderna!

Älskar det linnet! :D va påväg att köpa ett sånt förra året, men det hände aldrig :/

Okej :) tack för svaret och förlåt för världens segaste svar!

Fina bilder som vanligt, och vad fin du är! :)

Fina bilder!!

Jättefina bilder! Älskar ljuset :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

De første med motlys er utorlig vakre, liker stemningen i disse :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: