Fågel i motljus

Var nyss ute på en kvällspromenad med Tobias. Väldigt härligt var det. Hade med kameran, men tog inte så många bilder. Här är en iaf (typ den enda jag blev nöjd med) som jag egentligen inte var så berädd på. Såg fågeln flyga iväg och jag bara knäppte av en bild och den blev ändå ganska bra. Lite synd att det åker en bil i bakgrunden bara :P 
 
Nikon D800 med 50mm 1.4

Snyggt fångat !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Nej vilken häftig bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Superfin bild:)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Wow grym bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbar bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fantastisk ögonblicksbild! Ljuset är helt bedårande... :-) Ha ha, jag tänkte inte ens på bilen förrän jag läste det, jag var så upptagen med att insupa ljuset och allt annat vackert i bilden. :-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Ja bilen var väl lite trist, men annars riktigt fin bild :)

Tuff Bild, snacka om att fånga ögonblicket :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Måste bara säga att jag älskar dina bilder! Du är riktigt duktig! :)

Awesome bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Tack så mycket! :D

Åh jag hittade din blogg igen, äntligen! ;D Följer dig på bloglovin nu så jag inte tappar bort din blogg igen ^^

Jättefina bild!

Var gärna med i min fototävling där priset är en värdecheck på 200 kr hos kamda.se :)

Häftigt! :)

*svar:* Ja din header är så jäkla fin och du tar sjukt fina bilder :)

Wow, vilken fin bild. :) Underbar!

Härlig bild, speciellt när man ser masken ;)
Hade dock inte upptäckt bilen om du inte sagt något.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Oj, verkligen frän bild !:D

Cool bild! :)

Underbaar bild!

shit alltså. Få en så bra bild. Rörelsen i fågeln färgerna grymt bra jobbat


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: