9 Maj

I torsdags åkte jag med Tobias hem till sina föräldrar ute på landet och var där över helgen. Haft det jättebra och vädret har varit fint så vi har kunnat vara ute mycket. På kvällen i torsdags tog vi en promenad. Hade bara vikvinkeln på kameran då. Lite synd att jag inte hade någon längre brännvidd för vi såg massa hjortar och rådjur. Försökte fota med vidvinkeln, men man kommer inte så långt med 35mm (speciellt inte på fullformat :P), så det gick inte så bra. Såg också en groda, en orm och en ödla som jag inte hann fota heller.
Men några andra bilder blev det iaf. Har en del från helgen, så jag lägger upp dom i flera inlägg.
 
Nikon D800 med Nikon 16-35mm

Den andra bilden var verkligen riktigt fin! :)

Jamen det där är ju typiskt att man inte tar med sig objektiv man inte tror man behöver.. jag köpte mig en ryggsäck ( Lowepro Flipside 400AW ) där allt får plats så jag slipper råka ut för det där nått mer! Fina bilder som vanligt :)

Svar: Hehe ja, precis. Jag får plats med mina objektiv, men det väger så himla mycket, så jag orkar inte alltid ta med mig allting. Mitt tele använder jag inte ofta, så jag struntade i att ta med det och såklart behövde jag det :P Fast ska också köpa en ryggsäck, mycket lättare att bära på grejerna då.Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Hej. tänkte bara fråga, är det kareby kyra på nedersta bilden ?:)

Åh jag bara älskar bild nr 2, så otroligt fint ljus och man får en härlig känsla av stillhet och frihet :D

Fint !

Superfina bilder. Gillar tredje och andra med solen i skogen :D

Hej! Vad fina bilder :) Vi har en foto tävling på våran blogg med chansen att vinna en intervju som publiceras på våran blogg :) http://photographi.devote.se/blogs/25958955/nyhet-veckans-taevling.htm Lycka till!

Men gud så snygga bilder!!

oj så fint, älskar nummer 2 och 3!!

Superfina bilder:D

Sjukt fina bilder!! :D
kram

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Helt otroliga bilder! Jag älskar speciellt den andra och sista :)

Woow nr 2 og 3 er skikkelig magiske!! :D Loove them!!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: