11 Maj

Tänkte lägga upp dom sista bilderna från förra helgen nu. På lördagen var jag och Tobias ute på en lång cykeltur på ungefär 2 mil. Jag lånade en av deras cyklar och det var lite läskigt i början :P Jag har aldrig cyklat på en sån där gammal damcykel innan, är så van vid min egna så det gick lite vingligt först, men sen när jag vant mig gick det bra haha. Det var jättehärligt att cykla runt där och vi stannade lite då och då på fina ställen. Blåste en del när man kom ut vid dom öppna fälten, men inne på skogsvägarna var det helt vidstilla. Väldigt mysigt, så det får vi göra mer i sommar när vi är där.
 
Fina moln var det också :))
 
Vi bestämde oss för att cykla till det vindkraftverket som man ser på bilden här.
 
Tobias tog en bild på mig när jag cyklade ;o
 
Och en stund senare var vi framme. Dom är inte små dom där :P
 
Nikon D800 med 16-35mm

Riktigt fina bilder. Får sommarkänslor! :)

Jättehärliga bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättefint!

Sv: Åh tack snälla du! :)

Sjukt mysigt det såg ut att ha varit :)

Svar: Det var det! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åååh så nydelig :D Jeg eelsker slike dramatiske skyer i bilder :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: