Candy Nails

Köpte ett av Isadoras nya nagellack igår, det ljusblåa "Cloud". Testade att tona tre olika pastellfärger på naglarna på kvällen. Tycker det blev fint, ser lite ut som godis :P Var svårt att få det bra på bild, ser bättre ut i verkligheten på lite längre håll.
 
Ska åka med Tobias hem till hans föräldrar i helgen, så jag kommer nog inte uppdatera bloggen under tiden jag är där, men jag finns på Instagram, Stargirlphoto.
Det ska vara stjärnklart på nätterna, så hoppas att vi kan fota lite stjärnor nu när man inte kommer vara inne i stan :))
 
Använt Cloud, Cinderella och Marzipan från Isadora.

Himla Snyggt! :D Ha en bra helg! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt! Hoppas du får en trevlig helg :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Fina!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Skit snyggt :D
kramis♥

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Snygga naglar :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh de där färgerna var ju underbara! Och namnen på dem! Cloud och Cinderella! Borde nästan köpa dem bara för att namnen är så fina!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: