Bort med trasslet

Var hos frisören idag och tog ut mina extensions. Tråkigt att jag bara kunde ha dom i två och en halv månad. Ska egentligen hålla i 3-6 månader, men mitt hår trasslade sig så mycket så det funkade inte att ha kvar dom ;/ Jag gillade att ha håret så långt, men det är rätt härligt att vara utan dom nu och slippa allt trassel som jag haft så länge. Fast egentligen är inte mitt hår så mycket kortare, några cm typ, känns mer tunt nu bara :P
 
Kände för att lägga upp denna bilden som jag fotade för tre år sedan i Kvarnbyn.
Nikon D80 med Nikon 18-135mm

Otroligt häftig bild, den ser målad ut! :) Tråkigt med håret, men kanske skönt nu till sommaren att vara utan extensions? :)

Svar: Tack så mycket :)) Ja, det kunde bli lite varmt ibland :p
Johanna Fåglund

så fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vatten är så jäkla vackert!! :)

Svar: Ja, det är det :))
Johanna Fåglund

Magisk bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Underbar bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vacker bild!

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Otroligt fin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Var ligger det stället?

Svar: Tack :)) Kvarnbyn i Mölndal :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: