Amurleopard

Idag åkte jag och Tobias till Nordens Ark för att fota lite djur. Åkte vid 10.30 ungefär i morse och kom fram vid 12.15. När vi nästan var framme kom värsta ösregnet, kunde knappt se ut när jag körde ;o Fast en stund senare när vi var framme kom solen också fram :))
Var första gången jag fotade på en djurpark med min D800 och mitt 70-300mm (innan har jag oftast använt 85mm på djurparker) så det var väldigt roligt att kunna komma lite närmare och ha bättre iso än vad jag kunnat innan. Blev en del bra bilder på några av djuren iaf, så nu har jag rätt många bilder från helgen. Det kommer komma upp fler bilder i veckan när jag haft tid att redigera, men här är en på en Amurleopard så länge.
 
Nikon D800 med Nikon 70-300mm 4.5-5.6G VR
 

Snygg bild:D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Häftig bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Woooow, läcker bild!!! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Häftig bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

verkligen jätte fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Häftig bild :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild..!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Riktigt häftig, wow! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

WOW!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Häftig bild :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grymt läcker bild! Allting är verkligen klockrent!
Nu är jag tillbaka efter semester, så du inte trott att jag övergivit dig ;)

Svar: Tack så mycket :D Hoppas du haft en bra semester!
Johanna Fåglund

Denna är ju helt underbar!! Ser ut som en mysig liten kisse! ;O)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: