7 Juni

Lite fler bilder som jag fotade när jag var ute och gick i fredags. Hittade lite fåglar och insekter att fota i änggårdsbergen :)) 
 
Kanadagås-bebisarna är inte lika små och söta längre som sist :P
 
 

Jättefina bilder. Den första gör verkligen att det går rysningar längst hela ryggen, men är grymt snygg !

Svar: Tack så mycket! :)) Hehe ja, dom var verkligen överallt dom där spindlarna ;o men tur att man såg deras nät så tydligt :P
Johanna Fåglund

Så himla snygga bilder! Den första är ju bara för gryyym. Skit snygg!! :)

Fina bilder, speciellt den andra macrobilden! :)

Älskar verkligen de två första bilderna! :D

Så grymma bilder!

Fattar inte hur du hinner fota insekterna, när ja försökt med mitt macro blir det endra suddigt, oskarpt eller så hinner dom pipa iväg.. bah! Men du lyckas sjukt bra.

Svar: Dom jag fotade i detta inlägget satt iaf ganska så still :P Tack!
Johanna Fåglund

Vilka otroligt snygga bilder! Riktigt perfekta.

Hjälp vad duktig du är på att fota! Tror jag har hittat en ny blogg att följa :D

Svar: Åh, vad roligt att höra! Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder du tar.

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: