30-31 Maj

Idag åkte vi hem från Tobias föräldrar, har haft en bra helg där. I torsdags på kvällen var vi ute på en promenad. Tänkte att vi skulle se lite rådjur eller hjortar som vi såg alla dagarna sist vi var där. Nu när jag hade med mig mitt teleobjektiv skulle vi såklart inte se några på hela helgen :P På fredagen var det studentfirande för Tobias bror som tog studenten. Det var trevligt :))
 
Blev inte så många bilder under kvällspromenaden i torsdags. Fanns inte mycket att fota och det var inte så bra ljus, men här är två bilder jag tog iaf.
Nikon D800 med Nikon 70-300mm VR
 
Lägger upp två instagrambilder från studentfesten också. Den första är en väldigt grön drink som Tobias gjorde åt mig. Den var god även om den ser lite giftig ut :P Den andra bilden är från när jag hade skjutit med luftgevär för första gången i mitt liv. Träffade mitt i prick på första försökert! Det var lite kul :P Och det var inte nybörjartur som dom andra sa!
Samsung Galaxy S3 (stargirlphoto på instagram)

Vacker skogsbild!
Nu följer jag dig på instagram oxo, hamnade där ändå :P

Svar: Tack :)) Haha trevligt :p
Johanna Fåglund

Första bilden var jättehärlig :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: