Ros

Mina ögon och ögonlock känns faktiskt lite bättre nu, så jag testade att göra en sminkning. Det har inte blivit sämre igen efter sminket iaf, så det är bra. Kanske kan göra lite sminkningar då och då nu. 
Jag tänkte börja på ett nytt tema. Har ju inte gjort klart mitt förra (dom sju dödssynderna) eftersom jag inte kunnat sminka mig på några månader, men jag bestämde mig redan i vintras att jag skulle göra ett sminktema med olika blommor nu i sommar. Så dödssynderna får vänta tills jag är klar med detta :))
 
Har använt:
Olika gröna skuggor från 120-paletten
Make up store Microshadow - Pollution
Make up store Eye Pencil - Black
Make up store Long Lash Black Mascara
Rhinestones från Ebay och Panduro 
 
 
 

Häftigt!

Åh så fint!! Önskar att jag kunde sminka så :c

Åhh vad duktig du är! Supersnyggt! ;)

jättefint! :)

Supercool och fin sminkning! :)

åh sjukt fint! :D

Jätte fint!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

snyggt :)

Jätte fint! Skönt att det börjar kännas bättre nu. Hoppas det håller i sig.

du är så duktig ! :o

AAH ÅÅH SÅ HIMLA snygga ÖGONSKUGGAN <3

snyggt!

Åh, detta är otroligt vackert gjort. Du är så duktig! Så bra att det känns bättre :-)

Vackert!

Superfint! :)

Galet fint :-) duktig du är. Är också sugen på att utbilda mig till.make up artist :) super fint verkligen :) kram

Sjukt snyggt!! :D

Vackert!

sv: varsågod! :)

Gud så snygga och coola bilder!

Åh va fint!! :) KRAM

Så galet snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: