Öresundsbron

Efter vi hade kommit fram till hotellet i Malmö gick vi ut på stan och kollade i affärer en stund, sedan åt vi en god middag på en restaurang på Lilla Torget. Det hade varit ganska molnigt hela dagen, men på kvällen började det spricka upp. Jag hade pratat om att jag ville fota vid Öresundsbron, så vi åkte dit efter vi hade ätit. Det var en fin solnedgång med lagom mycket moln, passande att det blev bra väder till jag skulle fota :P
Hade egentligen tänkt att vara närmare bron, men det blev inte så.
 
Fint med flygplan i solnedgången :)) 
 
 

Härliga sommarsverige!

Svar: Ja! :))
Johanna Fåglund

Fint!!!

Jättefina bilder.....

FINA bilder på min "stad" ju! =)
Bra reklam för Malmö...
Blir sugen på att cykla ner och sätta mig där, med några kalla.
Btw, SNYGG header... hade lätt kunnat fråga dig vilket ROCKband du frontar. :)
Trevlig helg Johanna!

/Jeppe

Vilka fina foton! Tjusigt :)

Vilka vackra bilder !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, väldigt fina bilder!

Vilka fantastiska bilder!

Super fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så jäkla fint fotat!! Älskar den tredje bilden

guud så härliga bilder! :)

Åh gu vad fina bilder!! :D

Åh, gud så vackert! Fullkomligt älskar sista bilden !

Sista bilden på solen är riktigt häftig! :D

Superfina bilder:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackra bilder!

åh vad fint!

Så vackra bilder. Sommarfeelings.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ojoj helt sjuka bilder, vackert

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Älskar sista bilden! *__*

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Dina bilder är fan helt jävla magiska, så himla fina allihop!

Åh, underbara bilder! Den tredje uppifrån var helt fantastisk. :)

Fantastiska bilder!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: