Kanadagås - Från liten till stor

Kommer ni ihåg dom gulliga små Kanadagåsungarna jag fotade i våras? Hade inte gått förbi dom på länge nu, men igår gjorde vi det och dom är nästan fullvuxna nu. Lite kul att ha sett dom sen dom var så små till nu när dom är stora :))
Här är tre bilder som jag tagit vid olika tillfällen. (Den sista blev tyvärr en mobilbild)
 
18 maj
 
7 juni
 
15 juli

Bra bilder.

Vilka fina bilder, roligt att se de små växa upp!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

Svar: Tack :)) Ja, det är kul att se.
Johanna Fåglund

Åh så söta! Första bilden är verkligen jättefin :)

Vilka härliga bilder! :) Kram

Fina kort =)

Så roligt. Första bilden är bara föör söt!! :D

Vad söt, på första bilden! Och vad stora de är nu!

Åhh, vad söt :'D

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

söta!

Svar: :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: