En fjäril

Nu är jag hemma igen efter en helg med Tobias hos hans föräldrar. Har ju varit så himla bra väder, så vi har varit ute mycket. Idag skulle vi gå den vanliga skogsrundan vi brukar gå där, men det var riktigt jobbigt för vi blev attackerade och jagade av massa flygande saker, typ blinningar och sånt ;o Var massa fina fjärilar som jag hade velat få bra bilder på, speciellt blåvingarna, men det gick inte att stanna och fota. Tog bara några snabba bilder, men det var bara en bild som blev skarp. Sen låg vi ute i trädgården och solade resten av tiden innan vi skulle åka hem igen.
Fler bilder från helgen kommer en annan gång. Nu ska jag och Tobias se på film :))
 
 

Vad mysigt det låter! (minus insekterna)

Svar: Det var det, fast insekterna kunde vi skippat, ja :P
Johanna Fåglund

Vacker !

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Det var en cool bild :) Kul att du hade en bra helg.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild!! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh jag vill också få en bra bild på en fjäril i sommar :D

Svar: Du får gå ut och fota det då :))
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: