Vid havet

Igår var jag och Tobias ute på en lång promenad vid havet. Var väldigt fint ljus och snöade en del :))
Håller på att redigera bilderna nu, men tänkte lägga upp en som jag är klar med så länge. Resten kommer kanske senare eller imorgon.
 

Åh vilken underbar bild! ^o^

Gud va vacker bild! Kul att det kommer mer bilder, hade önskat att du uppdaterade mera ;D

Riktigt fin bild!

jättefin bild
Hoppas din helg blir super!

Snygg bild! :)

Jättefin bild!

Superfin bild:D

superfin bild!

vacker bild :)

Wow, vilken fantastiskt vacker bild. Trevlig helg.

Så himla vackert! Känns som att du alltid hittar de där riktigt fina platserna! :) Jag måste nog ut och utforska världen lite mer ;)

Vackert! Vart ligger det där?

Otroligt fin bild! :D

Ska bli superkul att få se resten av bilderna sen! :)

Åh vilket fint kort säger jag bara, ser värkligen drömmande ut! :)

Kram <3 /Jessie

Gud så vacker bild! :-)

Vacker bild! :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

Otrolig bild!! :D

SÅÅ FIIN BILD ! :)

Jättefin bild :)

Vackert!

Vilken fantastisk bild!

gud vilken fin blogg! underbara bilder!:)

Hej, jättefina bilder! Det hade varit kul om du hade kunnat skriva under bilderna vad du använt för objektiv osv. :)

Hanna

Kan du inte visa hur du tex redigerar en sån här bild!? Det vore super intressant!!!

Svar: Kan se om jag kan göra en beskrivning på det någon gång :))
Johanna Fåglund

vad fina bilder du tar!

Häftig bild! :-D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: