Vid havet II

Nu tänkte jag lägga upp resten av bilderna som jag fotade igår...
Vi tog bussen till Billdal och gick därifrån på cykelbanan vid havet hela vägen hem till mig i Frölunda. En mil gick vi och det blev lite bilder på vägen också, fast Tobias kamera ville inte mer efter ett tag så det var mest jag som fotade. Hans snurrhjul på kameran slutade fungera så man kunde inte ändra inställningar, men när vi testade hemma sen funkade den igen som tur var.
Det var jättefint ljus över havet och det snöade nästan hela tiden, ibland rätt mycket. Efter ett tag blev det mörkt och då la jag ner kameran. Vi gick in på statoil och köpte var sin varm choklad att ha den sista biten. Det var mysigt (förutom när jag trampade i en vattenpöl i gräset så mina skor blev helt blöta) :))
 
Blev några bilder, så här kommer en liten bildbomb nu :P
Man såg solstrålarna så fint, men det var svårt att fånga på bild..
 
Här såg man solstrålarna lite bättre..
 
Sen började det snöa massa..
 
Tobias blev vit i håret :P
 
Jag blev inte vit i håret för jag hade mössa :))
 
Vi gick ner på en strand och en svan kom simmandes mot oss..
 
Den ville nog vara med på bild :))
 
Tog en bild här i somras också på samma ställe. Tänkte det kunde vara kul att jämföra. Klicka här för att se :))

Gud vilka vackra foton. :)

Jättefina bilder! Gillar snöbilderna, mycket skön stämning :)

Wow, jättefina bilder allihop.

Otrolig vackert, och bilderna!♥
Måste säga att den där platsen gör sig nog bäst i mitt tycke som vintermotiv... väldigt fint med kontrasterna hav/snö.

Åh vilka alldeles underbara bilder! Så vackra!

Härliga bilder!

Gud så vackert!

snyggt! :)

Älskar bilderna på svanen! Gud så fina och självklart resten :D

Jättefina bilder! :)

bilderna på svanen var sagolikt vackra!!

Underbara bilder! :)

sjukt fina bilder !
du är verkligen jätte duktig ! :)

Fina bilder

sv. Så lite så. :) Tack :)

hej !
jag har en fråga till dig, jag fotar med min nikon D60, den är sju år gammal. de senaste halvåret har den blivit väldigt seg, är de för att den är gammal eller är de något annat tror du ? :) tacksam för svar om du vet något ! :)
jättefina bilder btw :D

Åh SÅÅ fiina bilder ! :)

Så fina bilder!!, du är verkligen en jätte duktig fotograf! :)
kram

Superfina bilder!

Superfina bilder! :)

Otroligt vackra bilder. Älskar den stende med svanen.

fina bilder !

Åh, vilken kväll det verkar ha varit! och vad vacker svan! :)

Roligt att besöka bloggare med otroligt fina bilder
Snygg bild där du visar tungan, gjorde pärlan ont

Sjukt vackra bilder. Hur lyckas du!?

Svar: Tack! Jag tycker inte att jag gör på något speciellt sätt :P
Johanna Fåglund

Så himla vackra bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: