The seven deadly sins - Envy

Jag kände för att börja på ett makeup-tema och har länge tänkt göra en sminkning till varje av dom sju dödssynderna, så det fick bli det. Idag gjorde jag Avund.
Det är kul med teman, så kommer nog göra en ny kategori på bloggen för det. Kommer bli ett nytt tema när jag är klar med dessa sju.
 
Har använt mig av:
120-paletten till allt det gröna, läppar, ögon och ansikte
Make up store - Pollution
Make up store - Mascara, Long lash black
Make up store - Eye pencil black, till ögonen och läpparna

Jättesnyggt!

Snyggt!

Shit va coolt! Och superkul med teman. Ser fram emot dom andra! :)

Riktigt fint!

läcker sminkning, vad är priserna på de make up du lade upp.

Du är så otroligt duktig!

Åh vad snyggt det blev! Det passar jättebra till din ögonförg också tycker jag, sjukt fint!

grym sminkning!

coolt:D

så sjukt snyggt!

GALET SNYGGT!
och påtal om ögonen... trollbindande!

Åh vilka underbara bilder! :D
sv: Det var så lite så! ^^ Kram på dig! ^^

Vad duktig du är!

Asballt ju! :v

Åh. Sjukt vacker sminkning. Älskar läpparna speciellt! Du har verkligen fångat känslan!

Kram
Cornelia

wow så fint :D

Riktigt snyggt och rolig idé!

sv: Så lite så! ^^ Kram på dig! ^^

Helt sjukt snygg sminkning! Din blogg hamnar på min bloglovin! :)

Riktigt coolt :D

hejsan! allt bra :)? Vad händer i helgen :)?
p.s skulle du vilja göra ett bloglovin byte :)?

Svar: Det är bra. Har inget planerat i helgen än.. Jag gör inte bloglovinbyten.
Johanna Fåglund

fint!

damn, sjukt snyggt!

Har tittat igenom lite av dina inlägg och blir tagen! Otroligt vad fina bilder och fina sminkningar och naglar! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: