Nailart

Satt rätt länge nu ikväll och målade mina naglar. Tycker dom blev rätt fina till slut:))
Dom på den översta bilden är det jag gjorde nu. Dom andra tre bilderna är några designer jag gjort i december och januari som jag inte visat här på bloggen..

Wow! fina. Vill ha snöflingorna. Snyggast!

Ballt!

vilka VACKRA bilder du tar! Älskade solnedgångarna. oj vad duktig du är!!!

Snygga naglar :)

vad snyggt! Duktig du är :D

jättefin blogg!, Hur mår du?
kramkram :)

Snyggt!! Du är duktig! Så där snygga har mina naglar aldrig varit! ;)

Maria

Vill gärna se hur du gör dina naglar! :D De är väldigt snygga och jag skulle gärna vilja lära mig hur man gör :)

Svar: Jag har gjort en tutorial på denna designen som kommer komma upp snart nångång :))
Johanna Fåglund

Åh, så fina naglar!

Åh så snygga bilder!

De rosa var ju grymt fina.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: