Motljus och Bokeh <3

Var så fint väder idag så jag och Tobias tog en promenad i slottsskogen. Riktigt kallt var det! Fotade inte så mycket, men några bilder blev det iaf.
Har inte fixat klart bilderna än, men jag lägger upp en så länge. Resten kommer nog upp på bloggen imorgon.
 
Har redan kommit knoppar på buskarna i Azaleadalen.
Fotad med Nikon D800 och Nikon 70-300mm 4.5-5.6 VR

Åh, så vackert !!!

Länk kanske? :D

Svar: http://adobe.com. Där inne kan du se vad cs5 kostar.
Johanna Fåglund

Så fin bild!:)

Gud va fin :D

Riktigt fint! Känns dock konstigt att de knoppar redan. Lär vara vinter ett tag till tyvärr :P

vilken fin bild!

Herregud vilka vackra bilder du tar! Trodde inte det var möjligt! Är du helt självlärd eller har du gått fotokurser?

okej tack ::D

Fin bild & väldigt vackert ljus! :)

Dina bilder är verkligen otroligt fina!

Fin blogg!

Hej!
Jag har en tävling på min blogg! och den heter Helgens Awesome!
Den första vinnaren får en länk i min blogg, den andra länkar jag på min blogg!
Vill du vara med ? Den slutar idag klockan 7 tiden!
Hoppas du deltar! KRAM!
Btw riktigt fina bilder du tar! :)

fin bild!!:)

hej jag kör en dagens blogg så gå gärna inn och delta ?:D
idanilssonnn.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html

Superfina bilder!! :)

haha jo ja kanske ä lite hemmablind med :P

Sv: det var så lite så ! :) Kram

så himla vacker bild! :)

Sjukt härlig bild!!!
Kram :)

Så fin bild! :D

jätte vackra bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: