Motljus

Blev inte bara frostbilder igår. Det var så fint ljus, så jag fotade lite motljusbilder också :)) Gillar att blanda varma och kalla färger, tycker det blir så fint.
 
Håller på att fixa lite med designen på bloggen. Har tänkt göra lite ändringar som kanske kommer upp i helgen om jag blir klar :))
 
Använt Nikon D800 och Nikon 85mm 1.8 till dessa bilder.
 

Fiiint!!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilka härliga foton...sånt en annan önskar man kunde få till :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hej, lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Det är så fint att fota i motljus!

Åh vilka fina bilder....

Motljus är så himla fint!

Jätte fina bilder! :)

Riktigt fina. Älskar motljus :) Kika gärna inom på min blogg som återupplevt efter ett år ♥ ♥ ♥

Svar: Varsågod och tack själv! :)

hej! fin blogg du har och fina bilder! allt bra med dig? :)

Linn

Johanna din blogg är den bästa som finns!!!! Du tar så himla bra bilder och dur verkligen världens bästa fotograf! Dina bilder är så sjukt fina! <3

Svar: Åh, vad glad jag blir!! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

sv: Tack så mycket!! :)

Åh vilket bra tips, jättefina verkligen, får testa måla någon dag! Målar du med nagellack eller typ akrylfärg?

superhärliga bilder! :)

Jättefina bildeer!

Superfint! Älskar motljus-bilder! :-)

Superfiiina bilder, särskiljt den första

jättefina bilder! c:

verkligen väldigt vackert!

Härliga bilder! Älskar den sista, så himla fin :)

Så fina bilder :)

åh, vilka vackra bilder! :D

Riktigt fina bilder :) Kramisar Carro

Sjukt fina bilder! :)

Hej! fin blogg du har :) och väldigt fina bilder :)

hoppas allt är bra med dej idag :)

kram

Svar: Vad fint! :)

Jag Älskar dina bilder, speciellt dom i motljus, jag tycker själv det ka vara svårt ibland, men dina bilder är så varma och sköna!

Good job! :D

Vilka fina bilder! Hur gör du så att solen är med i bilden fast inte allt annat blir svart? När jag fotar motljus så blir antingen solen helt överexponerad och då är allt annat bra men om solen ska vara vanlig så blir det bara silhuetter av allt annat..

Vilka fina bilder! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: