Johanna

Jag och Tobias testade att fota kvällsporträtt med blixt igår. Brukar inte använda mina externa blixt så ofta. Jag fixade i ordning mig lite och sen åkte vi till Röda sten. Det blev inte många bilder där eftersom det var några läskiga personer en bit bort. Vi ville inte stå där och blixtra, så vi åkte därifrån..
Vi använde Nikon Speedlight SB-600 på ett stativ som vi riktade mot väggen och lite halvt mot mig. Hade velat testa lite mer, men det får bli en annan gång :))
 
Tobias har fotat och jag redigerat..
"Johanna" som står skrivet på väggen har jag lagt dit efteråt i Photoshop..

Så lite så. Förstår inte hur du får bilderna så "skarpa"(?) så man ser stjärnorna så klart.
Inte lust å avslöja lite om hur du gör? :)
Härligt det! ^^

Hej, jätte fin blogg♥
Jag skulle bli supermega glad om du ville gå in på min blogg och kolla och kanske lämmna en komentar!
Tack i förhand!

Snyggt!

Sandra

Du är vansinnigt vacker! kram på dig! :) <3

Svar: Tack Sandra!! Du kan va vacker :))<3
Johanna Fåglund

Hej !
var gärna med i veckans blogg på min blogg där du vinner en fet länkning,
http://janssonjulia.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html

kram!
ha en fortsatt trevlig dag. :))

WOW ! vilken bild :D Kram <3

hej! allt bra? :)

Lisa

Du är en utav mina förebilder.. Du har sjukt fin stil, som jag älskar, och du tar sjukt fina fotografier och vet hur man ska redigera dem !
Ville bara få det sagt..

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: