Färgglatt på himlen

Det blev lite bilder i alla fall på nyårsafton. Åkte aldrig in till stan på kvällen, så jag och Sandra gick ut i regnet vid tolvslaget och tittade/fotade fyrverkerierna. Har inte fotat fyrverkerier på två år, så det var kul att få göra det nu :)) Så här kommer en fyrverkeri-bildbomb!
 
Var blött linsen eftersom det regnade, så det blev lite fläckar på bilderna :P
Vissa small nere på marken. Inte bra!
 
Helt plötsligt kom spiderman och ville vara med på bild.
 

Väldigt fina bilder :) Och man märker knappt av fläckarna från regnet ^^

Riktigt snyggt!

Snygga bilderD:

Jättesnygga bilder!

Åh så fina bilder :)

Fina bilder. Ojdå inte många som har fått träffat Spindelmannen i egen hög person. Inte illa det du! ;)

Sanna

Riktig fina bilder!
Hur fotar man raketer? mina bilder blir alltid så mörka, eller så blir det bara suddigt :/

Svar: Tack! :)) Ställ kameran på ett stativ eller hitta något ute där kameran står stabilt. Fota med några sekunder lång slutartid. Själv hade jag runt 4 sek.
Johanna Fåglund

Sandra

Ser lite ut som the ghost of spiderman typ :P Men det var trevligt ute, trots regnet och trots folk som inte kan smälla av raketer ordentligt. Trevligt att fira nyår med dig! :) <3

Svar: Haha jaa, han blev lite suddig :P Ja, det var väldigt trevligt att fira nyår med dig också igen <333!!
Johanna Fåglund

Vilka fantastiska bilder!

Jätte fina bilder :D Känner mig så dålig nu, när jag tittar på dina fyrverkeri bilder xD

Vilka fina bilder!!

Åh vilka tuffa bilder, riktigt snyggt gjort! Själv är jag för slö för att fota ordentligt på nyårsafton ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: