Tutorial

Jag testade att göra en tutorial på nageldesignen som jag gjorde för några dagar sen. Har aldrig gjort en videotutorial innan så det var kul att testa :P Gjorde på en lösnagel eftersom jag redan hade alla mina målade. Brukar ha lösnaglar till att öva på så man slipper ta bort på sina egna naglar hela tiden :))
Videon är inspelad med Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro.
 
 
Jag har använt Isadora - Sweet Violet, Dazzling Aqua, Gothic Black. Orly - Oh Cabana Boy. Och nageltejp (finns att köpa på ebay tex.)
Musik: McFly - Star Girl
 
Texten i videon är dubbel eftersom jag ljusade upp videon efter att jag redan lagt in text. Den syntes inte så bra, så jag la in en ny text över :P Blir nog bättre nästa gång..

Vad coola dom blev :)

Åh jäklar var kreativt!

Snygga naglar!

Riktigt snyggt

Fint :)

Smarta tips :)

riktigt fräcka!

läckert, men om man inte använder sig utav lösnaglar vad för tips har du att fixa naglarna på då med härliga färger och sånt. Sen undrar jag över musiken i videon, vilka är de och vad heter låten?

Svar: Tack! Jag använder inte heller lösnaglar, har dom att öva på när jag redan målat mina egna. Tycker du att färgerna syns dåligt kan du måla ett lager med vitt innan. McFly är det och låten heter Star girl.
Johanna Fåglund

Åh vad snyggt det blev! :D

Riktigt snygga och super bra tips, ska testa detta när jag får tid! :)

Sicken bra turtorial :)

Vad roligt å se!
Fler såna på dina grymma nageldesigner tycker jag! :D

Bra tutorial!
Har du någon på hur man gör marbel nales eller nått?

Isabelle

Grymt snyggt!

Gör gärna fler! :D

Svar: Tack :)) Det ska jag göra.
Johanna Fåglund

Hmm, då får vi hoppas du klarar göra det bättre då så att du kan visa det med. :)

Snyggt !!

snyggt! Måste testa någongång :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: