The seven deadly sins - Greed

Tredje sminkningen i mitt tema "De sju dödssynderna" är girighet. Blev lite guldiga färger, även lite guld på ögonfransarna :))
 
Har använt mig av:
Make up store Microshadow - Pollution
Make up store Microshadow - Bronze
Make up store Eyedust - 24 carat
Make up store Wonder Powder - Sahara
Make up store Eye Pencil - Gold Digger
Make up store Long Lash Black Mascara
Make up store Gel Eyeliner Black
Nyx Jumbo Pencil - Milk
 

så fint!

snyggt!

Snyggt! :)

Udda och snygg make up! :)

Helt fantastiskt vacker sminkning! :) Och så himla kul att du har använt vår NYX Jumbo Pencil. :)

Kan även tipsa dig om att vi i december öppnade norra europas första NYX Cosmetics-butik här i Stockholm, i Gallerian på Hamngatan 37 (vid t-centralen/sergelstorg). Så har du vägarna förbi så sväng gärna förbi butiken!

Kram!

Med vänliga hälsningar
Jakob Andersson
Social Media & PR
www.nyxcosmetics.se

Svar: Åh, tack så mycket :)) Får kika in där nästa gång jag är i Stockholm då.
Johanna Fåglund

Shit så snyggt !

SÅ snygg sminkning!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: